မိမိတို႔၏ ဂိမ္းထဲမွ Virtual Objests မ်ား၏ အေလးခ်ိန္အား ခံစားႏိုင္မည့္ Game Controller
ပုိ႔စ္တင္ခ်ိန္
- 2/02/2014 06:00:00 AM
World Wide ၿပန္ဆိုသည္
ဂိမ္းခလုတ္မ်ား (Controllers) မ်ား၏ တံု႔ျပန္ႏိုင္မႈသည္ Nintendo 64 အား စတင္အသံုးျပဳခဲ့သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ယေန႔အခ်ိန္ထိ ထူးျခားစြာ တံု႔ျပန္ႏိုင္မႈမ်ား မရွိေသးေပ။ မၾကာေသးမီကထုတ္လုပ္ခဲ့သည့္ PlayStation 4 ႏွင့္ Xbox One မ်ားတြင္လည္း အသံုးျပဳေသာ Controllers မ်ားအေနျဖင့္ ဂိမ္းကစားသည့္အခါ Virtual Avatar မ်ား တစ္ခုခုျဖစ္သြားပါက တံု႔ျပန္ႏိုင္မႈမွာ ၄င္းတြင္ ပါ၀င္ေသာ ဘု တုန္ခါသြားျခင္း၊ သို႔မဟုတ္ လက္ကိုင္တုန္ခါျခင္းျဖင့္ ကစားသူအား သတိေပးျခင္းမ်ားသာ ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဂိမ္းကစားသူအား အသစ္ခံစားမႈရရွိႏိုင္ေစရန္အတြက္ Reactive Grip Controller အမ်ိဳးအစားတစ္ခုအား (ပံုတြင္ျပထားသည့္အတိုင္း) Tactical Haptics အသင္းမွ တီထြင္ခဲ့ၾကၿပီး အဆိုပါ ဂိမ္းခလုတ္အေနျဖင့္ ဂိမ္းထဲမွ Virtual Objects မ်ား၏ အေလးခ်ိန္အား ခံစားသိရွိႏိုင္မည္ျဖစ္ပါသည္။
သင့္အေနျဖင့္ ဂိမ္းထဲမွာ ေလးလံေသာအရာ၀တၱဳတစ္ခုအား မယူလိုက္ပါက ဂိမ္းခလုတ္တြင္ ပါ၀င္ေသာ plates ျပားမ်ားမွ တစ္ဆင့္ အရုပ္အေလးခ်ိန္အား ေဖာ္ျပေပးမည္ျဖစ္ပါသည္။ နားလည္ေအာင္ ရွင္းၿပရလွ်င္ သင့္အေနျဖင့္ ဂိမ္းထဲတြင္ ဓားကို သင့္၏ ေခါင္းေပၚသို႔မယူလုိက္ပါက Plates ျပားမ်ားအေနျဖင့္ သင့္လက္၏ ဆဲြယူမႈကို ဆန္႔က်င္မည္ျဖစ္ၿပီး တကယ့္ဓားအားမတင္လိုက္ရသလို အေလးခ်ိန္အား ခံစားေစမည္ ျဖစ္ပါသည္။
သို႔ေသာ္ကန္႔သတ္ခ်က္အေနျဖင့္ အဆိုပါ ဂိမ္းခလုတ္အား ကြန္ပ်ဴတာဂိမ္းမ်ားတြင္သာ အသံုးျပဳႏိုင္သည္ဟု သိရပါသည္။
TechSpace Journal