ၿမန္မာလူငယ္ႏွစ္ဦးပါဝင္ေရးသားထားေသာ Unity 4.x Game AI Programming စာအုပ္အား Amazon ၌ $40.49 ၿဖင့္ဝယ္ယူႏိုင္
ပုိ႔စ္တင္ခ်ိန္
- 9/20/2013 09:10:00 AM
ၿမန္မာလူငယ္ Developer ႏွစ္ဦးၿဖစ္ေသာ ကုိေအာင္စည္သူေက်ာ္ႏွင့္
ကိုသက္ႏိုင္ေဆြတို႕ႏွစ္ဦး ပါဝင္တြဲဖက္၍ Clifford Peters ႏွင့္အတူေရးသား
ထားေသာ နာမည္ေက်ာ္ဂိမ္းအင္ဂ်င္တစ္ခုၿဖစ္သည့္ Unity 4.x အား AI နည္း
ပညာမ်ားႏွင့္ေပါင္းစပ္ကာ Unity 3D Project မ်ားအတြက္ Game AI Scripting မ်ားေရးသားပံုကို C# ကဲ့သို႕ေသာ languageမ်ားၿဖင့္ Sample Projects မ်ားစြာသံုးၿပီး ေရးသားထားသည္။
ယခုစာအုပ္တြင္ ေအာက္ပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးေလ့
လာႏိုင္မည္ၿဖစ္သည္။
Building finite state machines (FSMs)
Implementing a sensory system
Applying flocking behavior for a crowd
Executing your own A* pathfinding algorithm in Unity3D
Applying random and probability techniques in a betting game
Using the Unity3D pro feature, navigation graphs, for path finding
Learning about behavior trees and the Behave plugin
Implementing a racing game AI through the final chapter project
Sample Code မ်ားစြာႏွင့္ Projects မ်ားစြာကိုလည္းေလ့လာႏိုင္မည္ၿဖစ္
သည္။
Amazon Link
http://www.amazon.com/Unity-4-x-Game-AI-Programming/dp/1849693404/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1379621782&sr=1-1
-------------------------------------------------------------
Nyein Chan (TSJ Team)
ဦးေသာင္းစုၿငိမ္း Facebook မွ တဆင့္ၿပန္လည္ေဝမွ်ပါသည္